20 Ağustos 2011 Cumartesi

Hele bi bak,benziyo muyum ?

Aslında sabahın şu nur vaktinde,yatağıma geçip mışıl mışıl uykumu uyumayı planlıyorken kendimi burada bulmam epey enteresan.Ben yine 'ben' olup sebebini şöyle izah edicem ki; mideme bişeyler oturdu! :(
İrili ufaklı bi sürü insanız şu memlekette diğ mi?Güzel insanlar yok değil,bunu yıllar sonra yakinen farketmenin mutluluğu var üzerimde.Mesela bu saatte yazmaya değer bulduğum 2 insan var hayatımda.Çukurova üniversitesindeki tüm kedilere ve köpeklere anneliği gönülden yapan 2 güzel insan.İsimleri filan var bide :) Yaklaşık 30 hayvanın ayrı ayrı biliyorlar isimlerini.Bu insanlar memur,cumartesi-pazar evinde yayıla yayıla oturup eşşekler gibi yiyip içip sevişip insanların aksine hafta sonuda gidiyorlar üniversiteye bizzat gördüm!Neden? Hafta sonu onlara yemek veren olmaz diye.Mama götürüyolar :)
Egolarımdan sıyrılmışlığın tam ortasında bi yerdeyim bu dakikalarda;karşıdaki manzarayı anlatmaya ömür yetmez.Bildiğimiz ardıçlı çamlı bir orman o kadar ama içinde ne güzel ne güzel cümleler barındırıyor kurmaya üşendiğim.
Bi ara biri demişti 'dünyanın en zor işi insanlarla uğraşmak' ezberledim bu sözü o günden sonra..Birde şey vardı çok izlerdim yurdum hatunları gibi.KÜÇÜK KADINLAR.Bildiğin dizi. Orada geçmişti bir söz 'her yeni insan yeni bir tehlike.' Çok doğ.. Ay ben ne dedim ne dedim? Yurdum kadınları,küçük kadın,kadın..kadın..Bak şimdi!
'YURDUM' ne demek la bi kere? Senin benim yarattığımız değerlerden/değersizliklerden utanç duymakta ayrı bi utanılası konu.Çeşit çeşitiz kabul;ama ben farka inanmayanlardanım.İnsan olmak dışında hepimizi birleştiren bir nokta var ki oda;İNSAN olmak.
İnsan olabilmek,insan kalabilmek,insan insan insan..Ne diyodum ben? He yurdum kadınları?
İçinden çıkılması çok zor bi konu bu..Mantık çerçevesinde ele alırsak 3 faktöriyel eksi beş üssü sekizin c noktasındaki izohips eğrilerinin beşgensi açılarının toplamı em c kare değerlerine eşit olduğu vakit saatteki hızı 50 km bulmamış bi aracın çarpışması sonucunda oluşan sürtünme kuvveti çift başlı makina dişlilerinin sayısına eşi.. Şimdi arkadaşım bak! Bizler iyimiz ve kötümüzle insan olmaya çalışan insanlarız.Annen muhtemelen seni suda doğurmadı,zannımca o vakitler suda doğum yoktu henüz :/ anadan doğma entel takılan bu genşlerimizin derdi ne ola? Aklını kullanan her kadın bilir ki; birilerinde gizem olabilmek bir erkeği hep cezbetmiştir.Bunu bilmeyen toy çocuklarımız vardır.Öğrenmelilerdir.
35ine gelip hala italyan yemek tarifi öğrenmek için eğitime giden bi kadın,aslında onun boş vakitlerinde evde televizyonda zap yapıp,arada komşularına gidip fal kapatıp baktırıp,bimden alışveriş yapıp zaranın indirim gülerini beklediğinden bi haber bi erkek için,her zaman cezbedici olmuştur.Küçük kadın yoktur.Kurufasulye yapmayı bilen kadın vardır.Yeri gelip gözünü hırs bürüyüp yeri gelip siktir et demesini bilen kadın vardır.Pazara gitmeyi utanç sebebi saymayan 'kendi' olan kadın vardır.Ama gel gör ki :( bu hatunlar ortada merak edilesi bir durum bırakmadıkları için kıymeti değeri çabucak unutulan hatunlardır :( Çakallarla dansta ne diyodu,'bak ben veerdiim verrdiiim gökhan abin tepeme çıktı.' YÜZ vermiş :)
Kadın benim gözümde eksiktir,yarımdır,kırılgandır,duygusal olmayana rastlaması epey güçtür,he yoktur değil vardır da yüreği ile değil beyni ile davranan küçük hesapçı tiplerdir.
Kuru fasulye yapabiliyorum,çamaşır ütü temizlik hava civa,adanalı,25 yaşında dul :( kendi ile barışık ahahah! gayet agresif,kıskanç,açık sözlü,sürekli diş ağrılı bi kadınım.Küçücüğüm :( 30 yaşlarında bi kısmet arıyorum.
Eni sonu boku çıkacak ilişkilerdeki ilk 3aylık kibarcık dönemi yaşamayı istemiyorum artık. Yeni tanıştığım bi insana 'çakal' diyebileyim. Ama çakallığın alemi yok tabi! Bu ayrı bi başlıkta münazara edilir.
Bu mübarek günün güzel sabahında :)))))) ımm sizleri 'kendiniz' olmaya davet ediyorum :))
Hatırlatan olursa sonunu bi ara sıkı toparlicam :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder