14 Eylül 2011 Çarşamba

Allah günah yazar mı vol2

Yine yorgun bir günün gecesi uyumayı iple çekerken 'uyusada uyusam' dediğim ama ortamdan kopmayada bi türlü kıyamadığım şoklardan şok beğendiğim,hiç bişeye hiç kimseyle değişilmeyecek hayatın en saf en temiz en mutlu edici sohbeti.
-Anne üstümü ıslatırsam allah günah yazar mı?
-Kim diyo sana böyle 'Allah günah yazar diye?Nereden öğrendin?' 
-Yaramazlık yaptığım zaman anneannem diyo,dedem diyo.
-Sen yaramazlık mı yapıyosun?
-Yoo yapmıyorum,anneannem diyo yaramazlık yapma diye.
-Demekki yapıyosun,o yüzden diyo.Üzerini ıslatmak yaramazlık yapmak demek tabi.Seni tertemiz giydiriyo anneanne sen neden üzerini ıslatıyosun?
-Yüzümü yıkıyorum ben üzerimi ıslatmıyorum kiii.
-Sen ben olduğumda bana,anneanne olduğunda ona söyle o yıkasın.Olur mu?
-Ama ben abi olduum? Kendim yıkayabiliriiim. (Burada ses mümkün olduğunca tiz :) )
-Evet büyüdün ama yinede yüzünü kendin yıkayabilecek kadar büyümemeişsin demekki.Her seferinde ıslatıyosun üzerini.
-Özür dilerim annecim bi daha ıslatmicam.
-Hastalanırsın diye korkuyoruz,o yüzden ıslatma diyoruz,anladın mı?
-O zaman allah günah yazmaz mı?Hastalanır mıyım sadece?
-Annecim Allah küçük çocuklara günah yazmaz.Anlatmıştım ya hani,insanları üzmek kötü bişey,bu yüzden kötü şeyler yapmak güzel değildir demiştik ya.. ( bknz:içinden çıkılamayacak durumlar; sıvama bölümü.)
-Allah günahları nerede yazıyor anne?
-Annecim Allah bizim göremeyeceğimiz melekler görevlendirmiş,onlara demişki 'insanlar kötü şeyler yaparlarsa bunları bana haber verin' Meleklerde biz kötülük yaptığımız zaman bunları yazıyorlar.
-Melekler senin Melek teyzen gibiler mi?
-Hayır annecim yaa.Bu melekler başka.Böyle insanlara benzemiyorlar.(sıvama bölümü vol2)Yani aslında bende tam olarak bilmiyorum neye benziyorlar ama belki iyi insanlar olursak bi gün görebiliriz. ( Şirinler kim?Melekleri göreceğiz inşallah diyesim gelmedi değil :) )
-O zaman üzerimi ıslatmicam bi daha annecim.
-Islatma tabi ki hem hastalanmazsın hem çok iyi bi çocuk olursun.
-Kuzun olurum,balın olurum,mis gibi çocuk olurum di mi?
-Olursun tabi kiii(Gıdıklama,mıncıklama,çimdikleme harmanlanması yaşanıyor bu ara) 
-Hadi uyuyalım annecim.
-Uyuyalım anne hadi.
-..
-...
-Anne
-Efendim annecim
-Hızman biraz dışarı çıkmış takıyım mı?Acır mı?
-Yok annecim acımaz itele hadi ama yavaş tamam mı
-Anne çivide hızma mı?
-(benzetme kabiliyetine kurban olayım,nereden gelir aklına,gülmekten ölme durumları yaşanır.) Yok bebeğim çiviyi duvara takarız,bunun adı hızma işte,küpe gibi kolye gibi,anladın mı?
-Anladım annecim
-Yemek yiyince indahmillah mı diyoruz anne?
-Hayır annecim elhamdulillah.
-İn-dah-mil-lah
-Hayır annem el ham du lil lah
-El ham dil lah
-Yarın öğreteyim olur mu?
-Okula gitsem öğretirlerdi işte,sen beni okula göndermiyosun!
-(İç ses,hı hı öğretirler!)Daha küçüksün ama sen,okula gidecek yaşa geldiğin zaman tabi ki göndereceğim.Şimdi uyuyalım hadi.
-Tamam uyuyalım
-İyi uykular annem
-Sana da annecim
-..
-..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder