21 Ağustos 2011 Pazar

çok değerli bi veledden alıntı

iyi kötü bir bardak ve yarısını dolduracak kadar da su var biri diyor ki; 'bu bardak bu suyu daha da taşimaz suyu başka bardaklara dağıtalım' öteki diyor ki 'bu bardak daha nice böyle suları taşıdı sosyalist bayramı kutlamayı tercih ederdim'
iyi kötü bir bardak ve yarısını dolduracak kadar da su var biri diyor ki; 'hayat sadece kariyerizmdir ve bunu yapmak için çabalarken etrafında gelişen şeylerdir' öteki diyor ki 'ben ülkem dağlarında keçi sütümü içip insan manzaraları izlerken yanıma ne kariyer ne de onu amaçlayan insanlar alıcam' ben anlıyamıyorum fordist düşünce yapısını.
iyi kötü bir bardak ve yarısını dolduracak kadar da su var biri diyor ki 'bu bardağa okyanus ötesinden su sızdırıyorum önemli kademelere ve bardaktan su döküyorum benden olmayan' öteki diyor ki 'bu bardakta taşmayacak kadar sağlam sular var ve dim dik duruyorlar kadrolaşmış tüm su zerrelerini sel olup boğacaklar '
iyi kötü bir bardak ve yarısını dolduracak kadar da su var biri diyor ki 'bardak umurumda değil alt taraftaki su olarak ben servetime bakarim' öteki diyor ki 'bardak ölüyor su da buharlaşıyor tek amacım ilk seni buharlaştırmak'
iyi kötü bir bardak ve yarısını dolduracak kadar da su var biri diyor ki ' bu bardakta su olmak zor is kurallara uymak özgürsüzleşmek zorundasın' öteki diyor ki 'bardakta özgür su olmazsam kural tanımam'
iyi kötü bir bardak ve yarısını dolduracak kadar da su var biri diyor ki 'bardaktan sulara sosyal mesaj içeren cümleler yazma' öteki diyor ki 'ey bardaktaki su zerreleri sizin gibi ordan burdan çalma onun bunun çakması sözler yazmadığımdan ya da çok sövdüğümden şikayet etmeniz bana haz veriyo hiç sosyal msj verme kaygım yok hele sex sitesi facebook üzerinden,şimdi uzayın ulenn'
iyi kötü bir bardak ve yarısını dolduracak kadar da su var biri diyor ki 'bu bardakta güven polis jopunda cemaat kucaginda olur farklı görüşteki su zerreleri için polis şart' öteki diyor ki 'ey bardakların sövülesi yöneticileri sizin satılık zihniyetinize yakışır bir karar egemenlerin kolluk kuvvetlerini sokun bardaklara su zerreleri her aşamada vericektir kararı'
iyi kötü bir bardak ve yarısını dolduracak kadar da su var biri diyor ki 'bardak tek su tek olsun,farklılıklar cep msjlarinda kalsın' öteki diyor ki 'bardaklar evreninde suyun farkliligini kaldıramayanlara tek tek sövmek istiyorum'
iyi kötü bir bardak ve yarısını dolduracak kadar da su var biri diyor ki 'bardak ozerk olsun su da elementlerine ayrilsin' oteki diyor ki 'bardağı yöneten su olaydi su bardağı parcalamak ister miydi?'
iyi kötü bir bardak ve yarısını dolduracak kadar da su var biri diyor ki 'bu su dinsiz zemzem katalim ayrica bardak da örtünsün böyle ayıp' oteki diyor ki 'bu su rakısız çekilmez ayrıca beyaz leblebi de şart'
Suyu lavaboya dök bardağı kır at derim.Biri de der ki ; o suyu bulumayanlar var hiç ziyan edilir mi, bardağı emek etmiş yapmış adamlar,durduk yere kırmak israf olmaz mı? israf haramdır. Ben..ben..laf olsun diye yazıyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder