29 Ekim 2011 Cumartesi

Azcık rengimizi belli etsek ' bu yobaz kaçın!' derler. Kim,nerede,ne zaman,kime göre neye göre neden yobaz?
'Geri kafalı' durumları tabi ki söz konusu olabilir ama bunu sadece müslümanlara isnad etmek nereden icab etmiş derinlere inmek gerek aslında.. Aslında herşey çok yüzeysel,benim gözümde yani. Çok basit.  İki kere bilmem kaçın cevabını ezberden verebilmek kadar açık herşey. Bir yahudi efendime söylicem bir hristiyan müslüman olduğunda piyasada 'islam evrensel bir din,aman efem ne güzel bir din,her tip insana kollarını açan bir din' nidaları diyarları sarsada,bir bedeviye müslümanlığı yakıştıramayan,araplara bakıp bakıp islamdan adeta tiksinen yine bizim belediye çöplüğünden farkı olmayan cahil toplumumuz. Görüyoruz ki yobazlık,taassup ve geri kafalılık  sadece biz şeriatçılara has bir durum değil.
Yıllardır okumaya çalıştığımız kitaplarda insanlar çarşaf çarşaf  'Allah'ın birliğini ve hakimiyetin yalnızca ona ait olduğunu ifade eden sözlerden hoşlanmamak şehadeti bozar' ve 'kuran sünnet ve müslümanlarla alay etmek imanı tehlikeye sokar'  diye Emr-i bil maruf nehy-i anil münker yapmaya çalışsalarda,bu herkes tarafından gizlenmiş,hakkı söylemeye herkes korkmuştur. Değil mi ama? Din diyosun,yani ne bileyim böyle affedecek Allahtır tabi ki ,biz hırsızlıktan ve hakka girmekten korkan insanlar olarak cenneti almamız muhtemel.Hem öyle neymiş ya bişey söylüyosun kafir oluyorsun,böyle din mi olur!
İşine geliyorsa demez İslam, der ki 'La ikrahe fiddin' Dinde zorlama yoktur. 'La ikrahe fiddini gad tebeyyenar rustuminelgay femeyyekfur' Dinde zorlama yoktur AMA hak ile batıl birbirinden ayrılmıştır.
Hududun kavram manasını bilen insan çok daha net anlayabilir hak ile batıl arasındaki çizgiyi.
'İman ve itikad arası yapılan hiç bir amel kabul değildir' derken yazarımız kuranda 'namazı boşa çıkanlar ayetinin özünü vermek istemiş sanki. Günah çıkarmaya giden bir insanın bazı günlerde de namaz kılmayı tercih etmesinden farklı bir durum değil şimdiki laiklik-müslümanlık-cumhuriyetçilik-cartçılık-curtçuluk çatışması.
Alabildiğine yobazım bugün. Anlam arıyorken kendimi çok mutsuz hissediyorum ben.Nedir bu minnet diyorum nedir? Ülkeyi kurtardılar :( 
Facebookta ' Türkiye sadece atatürkü Allah'a geri kalan herşeyi atatürke borçludur' diye grup açan yobazlar gördüm ben. İnsan olmak çok zor değil aslında,tek gecelik tohumdan ürün almak zor değil,verim almak önemli.Bir yaratılmış olarak,her işimde kendi kendime nacizane Allah'a yakaran bi insan olarak,canımı verenin o olduğunun bilincinde bir insan olarak,akşam yemeğimi bana onun yolladığını bilen bi insan olarak,şayet isterse beni kör yaratabilecekken bana göz veren,düşünebilmem için kafa beyin veren,beni istediği an öldürebilecek,tek bir ol demesi ile kıyemeti koparabilecek,toprağın altınada hükmedebilecek üstünede hükmedebilecek bir yaratıcı varken gidip bir insana bu kadar minnet bu kadar eziklik bu kadar göklere çıkarma putlaştırma nedir anlamıyorum.Çok teşekkür edesiniz varsa,arada bi sizi yaratana şükredin.
Çağa ayak uydurmak kimseyi modern yapmaz.Asıl yobaz ölmüş gitmiş aciz bi insanı bu kadar yüceleştirmek.Özgürlük adı altında ona buna köle olan her zihniyet yobazdır.Ben beni başı boş bırakmayıp her işimde mutlaka yardımını gördüğüm Rabbimi her sözümde yüceltirim.Yobazım,mutluyum.Stop.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder