2 Eylül 2011 Cuma

peugeot 407 güzel araba ama..

Evet ; bizde yaptık bazen takım tutmak gibi eşşeklikler lafım meclisten dışarı filan ancak bıraktık o işleri. Her konuda illa bir fikri olan insan modeli tercih midir acaba ? Bilemiyorum bazen ama oturup kendi hali vaziyetimi masaya yatırınca bu takım tutup futbol muhabettine giren,yeri gelip sağ sol muhabetlerine derinleme dalıp, her hangi bir konuda taassup derecesinde savunmacılık yapıp kendini meydanlara atan hanım kızlarımız neyi amaçlıyor olalar anlayabilmiş değilim? İlgi alanlarım bellidir harici hiç bir konuda,inancımı zedelemediği müddetçe fikir beyan etmem. Likitinden farında fondöteninden rujuna makyaj muhabetine sarmakda hoş değil tabi ki ama aklımda etraflı bilgi sahibi olmadığı her konuya kelebekleme atlamayan bir insan portresi yok değil.
 İslam insanları sınıf sınıf ayırmaz;sıfat sıfat ayırır. Bu sıfatların beşer için en kıymetlisi takva sahibi mümin olabilmektir.Elbette müslüman olmadan mümin olunamaz ama 'islam' olmadan da müslüman olunamaz. Eved eved. Rahman bireylere müslümandan önce 'islam'sıfatını layık görmüşütr.İslamı manası ile yaşayamasada içten içe yaşamak isteyip,yaşanlara müthiş saygı gösteren insan henüz 'islam'dır.O ancak 'insanlar lailaheillalah deyip hükmü yalnızca Allah'a vermelilerdir' hadisinin ifade ettiği gibi her konuda danılışalacak ve muhakeme olunacak merciyi kuran görene kadar islamdır.
Halimiz tartışma konusu olabilir;Hak katında neyiz  ancak ilim denizi denizlikten ziyade derya olmuşken oturup siyaset gibi palavra söylemlere kafa yoracak değiliz elbette. Futbol nedir onuda anlamadım tabi si. Ofsayt ne? Taçı az çok öğrenmiş bulunuyorum :) ama cümleye döküp anlatacak kadar değil :/
GEL GELELİM BALIK BAŞTAN ŞEY OLMUŞ
Evlatceğizlerimiz toplumun bilmiş çocukları arasında sığır gibi kalmasın diye elbette temel olan her bilgiyi (ilim demiyiorum efem) öğrenmeliler elbette ama ben körpecik evlatların daha 7sinde 8inde bu saçma sapan bir yığın boş beleş zırvalarla doldurulması taraftarı değilim.
Ne bileyim kızlarımıza bi nakış bi mekik oğlan çocuklarımıza tornavida nasıl tutulur filan öğretseler ahahaha
Hayır! Henüz velayeti anne ve babada olan küçük çocukların böylesi çarpık düzende öğretilecek güzel değerler varken din kültürü kitaplarında bir başı açık bir tesettürlü kadın fotoğraflarının altında başı açığa çağdaş,başı kapalıya yobaz tanımlamasını yapıyosa anne babanın asli vazifesi o çocuğun karnını doyurup maddi anlamda her ihtiyacını tedarik etmekten çok ona güzel bi eğitim ve terbiye verebilmektir.
AAA NERDEYMİŞ O FOTOĞRAFLAR diyen bir çok kubuz bir çok kokoş bir çok demokrat müslümancık tanıyorum. Yeminlen söylüyorum bizzat gördüm.
Lütfen artık kabul edelim.SİSTEM SİSTEM diye bağırdığımız şey aslında arkasını bilmemnereye dayamış bilmem kaç yüz metre kare bir alanda bilmem kaç yüz insanın kıçından yasalar uydurduğu bir mecra merci değil. Sistem dediğimiz işte o mecranın üretegeldiği insan yığını. Üretiyorlar efem durduramıyoruz.
Aklını cinsellikle,orgazm sonrası yakılan sigara eşliğinde izlenilen futbol maçı ile,alışveriş ile yemiş ,okuduğu en anlamlı satır Elif Şafak hanım efendinin aşk aforizmalı satırları olan,köşe başı çekirdek çitleyip,2 bira almak için telefon satan,EN BÜYÜK TÜRK ATATÜRK ten başka ezberinde olan 2.cümle siyah beyaz ölüm yaşam en büyük aşk beşiktaşk olan 80 küsür yılın (hala tam öğrenemedim 80 kaçtı la?) ürünü AHLAKSIZ GENÇLİK.
Eğitim şart derken bu şeref yoksunu sistemin çarkı acaba nasıl daha güzel döner eğitimi olmamalı kastedilen.Allah korkusu ile yetişmiş temiz bir gençlik gerek diye düşünüyorum.
AY HER KONUDADA Bİ FİKRİM VAR HAA!
acıktım burgera gidim ordanda teknosaya geçerim.
Bol kitaplı bol bol yasak kitaplı günler efendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder