4 Eylül 2011 Pazar

Oğlum büyüyo mu ne!

-Anne bomba patlatırsam allah bana günah yazar mı ?
-Hayır annecim,bomba patlattın diye değil; insanlar korkabilir, uyuyan küçük bebekler uyanabilir bu yüzden günah olabilir ama.
-İnsanları korkutmak günah mı anne?
-İnsanları korkutmak ve üzmek hiç iyi bişey değil annecim,Allah insanların birbirlerini üzmelerini yasakladığı için eğer üzersek günah olabilir.
-İnsanları üzmek iyi değil.Korkutmakda iyi değil.Kötü şeyler bunlar,kötü şeylerde güzel şeyler değildir.
-Evet annecim kötü şeyler yapmak güzel değildir.
-Allah nereden yazıyo anne günahları?
-Bunu büyüyünce anlatayım annecim.
-Ne zaman büyücem ben anne?
-Güzel yemekler yediğin zaman büyüyeceksin annecim.
-Çay beni büyütür anne di mi?
-Hayır annecim meyve büyütür.
-Ama cips kocaman yapar di mi?
-Hayır annecim sana cips yemek yasak.Tuzlu şeyler yemek yasak.Hasta olduğun için yememelisin.
-Ben neden hasta oldum anne?
-Bilmem çorap giymediğin için olabilir.
-Ama çorap ayaklarımı sıkıyo anne.
-Olsun alışırsın,çıkartma çoraplarını havalar soğuyo tamam mı?
-Çorap giymedim diye mi hasta oldum?
-Allah böyle istediği için olabilir belkide.Geçecek ama üzülme.
-İnsanları üzmek hani günahtı anne.Allah bizi üzüyo ama.
-O Allah annecim,beni sana verdi seni bana verdi,bize para verdi sana oyuncak alabilelim diye,sonra bizi yarattı el verdi göz verdi,bize çok güzel nimetler verdi.
-Allah nerede o zaman anne?
-Allah bizim kalbimizde annecim.
-O zaman bir sürü allah var anne.Sende de bende de anneannemdede.
-Hayır annecim Allah bir tane,ama onun sevgisi kalbimizde.
-Onu çok seversek bize daha çok oyuncak verir mi?
-Tabi ki verir annecim,iyi insanlar olur anneleri anneanneleri üzmezsek bize her istediğimizi verebilir.
-Deniz güzel insanlar güzel aslanlar çok güzel di mi anne
-Evet annecim herşey çok güzel.Hadi kapat gözlerini.
-Tamam anne,sende kapat.
-Tamam hadi bende kapatıyorum.
-Hadi hangimiz daha önce kapatacağız.
-Ama ikimizde kapatırsak hangimiz önce kapatıyoruz göremeyiz ki.
-O zaman sen kapatma hangimiz daha önce kapatacağız baaak?
-Tamam hadi.
-OLEY BEN KAPATTIM.
-Evet annecim sen kazandın.
-Ben kazandım!
-Uyu hadi annecim.
-Tamam anne.
-İyi uykular bebeğim.
-Sana da annecim.
-..
-zzz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder