4 Şubat 2011 Cuma

Yemin Bozuyorum Her Pazartesi

Koca eşşek yaşına geldim aklım hala almıyor çeşidi ne olursa olsun şu ikili ilişkileri.Daha zaten 1 adet uyumlu çift görmüş değilim.Anne-Baba,Anne Kız,Baba Oğul.Arkadaş ya da -Hatun Hatun,Hatun Erkek,Hatun İbne,İbne Erkek- Bakın;imzamı atarım,kalıbımı basarım yeryüzünde henüz beklentisiz iş yapan adam yoktur!O kadar abi,herkes bir şeyler bekler.Az veya çok,çıkarlar doğrultunda ilerler ilişkiler ve hep buna endekslidir iniş çıkışlar.Fedakarlık yapmak gerek bazı durumlarda tamam ama neden ben?Neden o yada neden diğeri? Neden hep tek taraf yapar da diğer taraf el belinde onu pis pis gülerek izler? Ya da hadi sen fedakarlık yapan tarafsın diyelim,bunu neden yapıyorsun?Amacın ne?Mal mısın olum bırak o yapsın,bekle..
Ne diyorum lan ben.. İnsanlarla olan ilişkilerimde hiç bir şey beklemedim hiç bir zaman.Herkes bunu iddia eder değil mi? Ama hiç kimsenin hiç bir şeyden vazgeçtiğini göremezsiniz. 'Hiç kimseden hiç bir şey beklemiyorum yauuuğ' der; hatunu ölümüne kovalar,götünden ayrılmaz.Alacağını alır,tekmeyi basar. Hatun için,'Aşk yüreğimden aşağı doğru sızan hislerin bilmem neresindeki bilmem ney'Pardon da bacım o sızan şey çok başka bir şey hepimiz biliyoruz..Parasını yer anasının kuzusu çocukların,o salakta yok demez ha,götünü istese verir o derece.E sindirmiş adam 'kadınım' ..Hassiktir..
Sen fedakarlık yaptığın müddet ezilmeye mahkum olacaksın çocuk.Sen insanların seni yemek için sana yanaştığını düşündükçe de ezik kalacaksın çocuk.Oran orantının insan ilişkilerinde daha önemli bir yerinin olduğunu düşünüp duracaksın ama hiç bir zaman 'aynı cins ve aynı birimden' olan çoklukları birbirine oranlayamayacaksın.Dolayısı ile sonuç olarak hiç bir zaman eline eşit bir orantı kalmayacak.

Biraz aforizmanın çarkına çomak sokmak olacak ama bu işler böyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder