30 Eylül 2010 Perşembe

Neydi bana kalan bilmiyordum..
Ne bırakmıştım uzatmalı bir savaşın ardından kendime ?
Galibi mi mağlubu mu olduğumu bile bilmediğim bir arbededen çıkagelmiştim
Anlamsız,hissiz ve donuktu bakışlarım ve bir okadar da kimsesizdim elbette
İyi niyet miydi yoluna çaba harcadığım ?
Safıma tek bir insan bile alamayacağımı bildiğim halde
Davasını güttüğüm iyi niyetlerim miydi ?
Aşk mıydı sevdaları çiğner geçerken ayaklarımın altında habersiz
Kollarımı açıp ölümüne koştuğum ?
Kavuşmayı arzularken yanarcasına ,
Hiç bitmemecesine uğrunda bitip tükenir olduğum az kalsın..
Vefa mıydı acaba sözlerimi tam bitirmenin kıyısında
Son nefeste bile yoluna varacağımı sandığım..
O hep aradığım ama bulamadığım..
Sadakat mıydı senelerce kimselere vermeye kıyamadığım ki ;
İçimde küf tutmaya başlayan..
Kimselerde olmayan..
Bendekinin karşılığını bulamayan..
Evet..
Ne kalmıştı ki bana kalan.. ?
Bende kalan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder